Multipakiety provides access to a wide range of private medical care packages in
cooperation with the largest medical operator – LUX MED group, which already delivers a
medical services over 2 million people today.
As part of our offer, patients can use the services of private medical care in over 200 own
clinics and approximately 2,600 cooperating located throughout the country. Nearly 7,000
doctors of several dozen specialties remain at the patients disposal.

Your benefits

Guaranteed by MultiPakiety

Attractive price offer for medical packages
Very short waiting time for a specialist appointment (accessibility standards)
Tele-medicine advice with a doctor without leaving home
No queues ÔÇô you come exactly for the appointed time
Unlimited access to specialists and laboratory diagnostic tests
We guarantee a fixed price for packages throughout the duration of the contract.
We do not require preliminary tests limiting the purchase of medical packages.
Availability of services throughout the country.
An additional 10% discount - for medical services of the LUX MED Group, being beyond the selected package.
Accident insurance for everyone included
Najcz─Ö┼Ťciej zadawane pytania

FAQ

W jaki spos├│b zawierana jest umowa?

Umowy zawierane s─ů podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem Dzia┼éu Sprzeda┼╝y. Wyra┼╝enie zgody na zakup pakietu medycznego oraz akceptacja warunk├│w umowy jest r├│wnoznaczne z zawarciem umowy.
Po przeprowadzonej rozmowie Klient otrzymuje wiadomo┼Ť─ç SMS potwierdzaj─ůc─ů zawarcie umowy.
Mo┼╝liwy jest r├│wnie┼╝ samodzielny zakup online poprzez stron─Ö internetow─ů.

Na jaki okres zawierana jest umowa?

Umowa zawierana jest na okres dwunastu lub dwudziestu czterech miesi─Öcy. Po tym czasie umowa mo┼╝e zosta─ç wypowiedziana z zachowaniem okresu wypowiedzenia wskazanym w umowie lub przed┼éu┼╝ona na czas nieokre┼Ťlony.

Jakie dokumenty wymagane s─ů by um├│wi─ç si─Ö na wizyt─Ö lekarsk─ů?

By um├│wi─ç si─Ö na wizyt─Ö klient musi okaza─ç dow├│d osobisty, ┼╝adne inne dokumenty nie s─ů wymagane.

Czym jest ÔÇ×Portal PacjentaÔÇŁ i do czego s┼éu┼╝y?

Portal Pacjenta jest nowoczesn─ů, bezp┼éatn─ů platform─ů internetow─ů, kt├│ra powsta┼éa dla Klient├│w posiadaj─ůcych pakiet LUX MED . Dzi─Öki niej w szybki i prosty spos├│b mog─ů Pa┼ästwo um├│wi─ç si─Ö na wizyt─Ö lekarsk─ů czy sprawdzi─ç wyniki bada┼ä.

W jaki spos├│b mo┼╝na uzyska─ç dane do logowania na portalu pacjenta?

Aby uzyska─ç dost─Öp do portalu pacjenta nale┼╝y pozyska─ç has┼éo. Has┼éo generowane jest systemowo i przekazywane drog─ů SMS, wystarczy klikn─ů─ç przycisk na “Portalu Pacjenta” znajduj─ůcego si─Ö w g├│rnym rogu strony internetowej serwisu www.luxmed.pl. Zmiana has┼éa nast─Öpuje przy pierwszym logowaniu U┼╝ytkownika do serwisu.

Czy można dokonać zmiany pakietu, który został wybrany?

Zmiana obowi─ůzuj─ůcego pakietu jest mo┼╝liwa na wniosek Klienta, jednak nie cz─Ö┼Ťciej ni┼╝ raz na 12 miesi─Öcy. By zg┼éosi─ç ch─Ö─ç zmiany, klient kontaktuje si─Ö z Dzia┼éem Obs┼éugi Klienta MultiPakiety pod numerem telefonu 22 129 14 90 lub wysy┼éa wiadomo┼Ť─ç e-mail na adres┬á[email protected].

W jakim terminie zostanie uruchomiony pakiet prywatnej opieki medycznej od zawarcia umowy?

Pakiet zostanie uruchomiony po op┼éaceniu pierwszej sk┼éadki. ┼Üwiadczenie us┼éugi rozpoczyna si─Ö z pocz─ůtkiem kolejnego miesi─ůca nast─Öpuj─ůcego po miesi─ůcu, w kt├│rym zosta┼éa uiszczona Op┼éata za pierwszy miesi─ůc, je┼╝eli zosta┼éa zaksi─Ögowania na koncie MultiPakiety do 24 dnia miesi─ůca. W przypadku zaksi─Ögowania wp┼éaty po 24 dniu miesi─ůca, ┼Ťwiadczenie Us┼éugi rozpoczyna si─Ö 1 dnia miesi─ůca po up┼éywie kolejnego pe┼énego miesi─ůca kalendarzowego.

Czy ka┼╝dy z oferowanych pakiet├│w ma taki sam zakres ┼Ťwiadcze┼ä?

Oferowane przez nas pakiety dostosowane s─ů do potrzeb naszych Klient├│w. Ka┼╝dy z nich r├│┼╝ni si─Ö zakresem ┼Ťwiadcze┼ä , liczb─ů bada┼ä i lekarzy ┼Ťwiadcz─ůcych nielimitowane konsultacje medyczne. Pa┼ästwo sami dokonujecie wyboru wariantu najbardziej odpowiadaj─ůcego Pa┼ästwa potrzebom.

Kto mo┼╝e zosta─ç obj─Öty pakietem medycznym?

Do umowy mo┼╝e przyst─ůpi─ç ka┼╝da osoba fizyczna w wieku do 63 roku ┼╝ycia.

Jak post─Öpowa─ç w sytuacji kiedy LUX MED nie jest w stanie dotrzyma─ç gwarantowanego umow─ů terminu wizyty?

W przypadku braku dost─Öpno┼Ťci ┼Ťwiadczenia w terminach wskazanych w Standardach dost─Öpno┼Ťci w plac├│wkach w┼éasnych LUX MED i plac├│wkach wsp├│┼épracuj─ůcych Klient nabywa prawo do skorzystania z Refundacji. Ustalenie prawa do refundacji b─Ödzie odbywa┼éo si─Ö po uprzednim skontaktowaniu si─Ö Klienta z infolini─ů LUX MED, w celu dokonania weryfikacji dost─Öpno┼Ťci us┼éug. Dodatkowe informacje znajd─ů Pa┼ästwo w Regulaminie Refundacji zamieszczonym na naszej stronie www.

W jaki spos├│b mo┼╝na rozwi─ůza─ç umow─Ö?

  • Umow─Ö mo┼╝na rozwi─ůza─ç, z zachowaniem okresu wypowiedzenia okre┼Ťlonego w umowie. W tym celu prosimy o przes┼éanie wypowiedzenia umowy sygnowanego w┼éasnor─Öcznym podpisem na adres korespondencyjny lub e-mail.

Always at your service.

Do you need help with choosing package?

Zam├│w rozmow─Ö

lub zadzwoń 22 129 14 90

Infolinia czynna: Poniedzia┼éek-Pi─ůtek: 8:00 - 18:00